קטלוג דפי צביעה של פוקימונים

דפי צביעה הם יותר ממה שחשבתם. הם תעסוקה טובה ואיכותית לילדים, ומענה לשעות ארוכות ושקטות של יצירה והנאה. יותר מזה, דפי צביעה יכולים לשמש תחליף נפלא לצפייה במסכים וגם לשמש חיבור קליל בין הורים לילדים ובין מבוגרים לצעירים. כשנותנים לילדים דפי צביעה עם הדמויות האהובות עליהם, הם נהנים הרבה יותר מהצביעה. קחו כמה טיפים מעניינים שיפתחו לכם כיווני חשיבה חדשים.

צובעים ונהנים

אם תנסו להיזכר בילדות שלכם, כנראה שתזכרו את עצמכם מבלים שעות ארוכות ונעימות מול דפים לבנים או צבעוניים, מציירים וצובעים, גוזרים ומדביקים. אין כיף לילדים כמו לבחור בצבעים האהובים עליהם, ולהוציא תחת ידם יצירות פאר שיזכו למקום של כבוד על המקרר. שתפו את הילדים בזיכרונות שלכם ואולי אפילו תצטרפו אליהם לצביעה של ציור או שתיים.

דור הZ

גם אצלנו, כמו בבתים רבים, התעסוקה הרווחת והמבוקשת ביותר היא הצפייה במסכים. הדור הצעיר רגיל לתעסוקה צבעונית, סוערת ומרתקת, ועם המון גיוון. גיבורי הסרטים והסדרות הם חלק בלתי נפרד מהילדות ומהשיחות בין הילדים לחבריהם. בדיוק בגלל זה, הכנו לילדים מבחר גדול של דפי פוקימון לצביעה ודפי צבעי פיקאצו. 

מסכים במצב שינה

שעות הצפייה של הילדים במסכים, רק עולות ומתרבות בשנים האחרונות. לא קל לנתק את הילדים המרותקים לדמויות האהובות עליהם. אנחנו מציעים לכבות את המסכים ולתת לילדים אפשרויות תעסוקה שונות, מבלי להיפרד מהדמויות האהובות עליהם. הכנו דפי צביעה פוקימון להדפסה כדי שהילדים יוכלו ליהנות מפוקימון גם על הנייר ולא רק על המסך.

יצירה

מחקרים מראים כי ילדים שצובעים ומציירים, הופכים למבוגרים יצירתיים יותר. צביעה מאפשרת לילדים לבטא את המחשבות והתשוקות שלהם בקלות ומתוך הנאה. תנו לילדים שלכם צבעים ועפרונות ותגלו כמה הם נהנים לתת דרור לדמיון שלהם וכמה חדוות יצירה יש בהם. צביעה וציור הם תרפיה ושחרור בכל גיל, כך  שאתם, ההורים, או המבוגרים האחראיים, לגמרי מוזמנים להצטרף...

דפי צביעה פוקימון

חלק מגיבורי הילדות שלנו, הם גם גיבורי הילדות של ילדינו. פוקימון הוא אחד מהם. אין ילד שלא מכיר אותו אין אחד שלא ישמח לקבל פוקימון דמויות לצביעה. אם תדפדפו באתר שלנו תוכלו לראות שהכנו במיוחד עבור הילדים דפי צביעה פוקימון להדפסה. הראו לילדים את המבחר, ותראו את השמחה ואת ההתלהבות מהציורים המדליקים. לא צריך יותר מזה.

לעבוד עם הידיים

כשתתנו לילדים דפי צביעה פוקימון או דפי צביעה עם דמויות אחרות שאהובות עליהם, תראו כמה בקלות אפשר לשמח ילדים. ילדים שמקבלים דפי צביעה מדליקים ומזמינים, הם נהנים לצבוע אותם עם המון יצירתיות וכיף. פוקימון לצביעה יכול למלא שעות ארוכות של ישיבה סביב שולחן עם חומרי יצירה שיש בכל בית: צבעים, טושים, עפרונות צבעוניים, דבק ומספריים.

חיבור בין העולמות

הורים וילדים הם עולמות שונים, בטח אם מדברים על הדורות האחרונים. ילדים רבים מאמינים שההורים לא מבינים את עולמם ואינם מחוברים אליו. שימוש בדמויות שהם חלק מעולמם של הילדים, כמו דפי צביעה פוקימון או דפי צביעה פיקאצו יגרום להם לראות שלמרות פערי הגיל, יש נקודות חיבור שגם המבוגרים מבינים בהן. 

 

תעסוקה שקטה

רוב הילדים נהנים מחברה ומפעילות קבוצתית תוססת וממריצה. הפעילות החברתית כמובן בריאה וחשובה להתפתחות תקינה וטובה, אך חשוב לדאוג לילדים גם שעות של שקט. שעות של שקט נותנות לילדים לא פחות משעות של חברה, וצביעה היא תעסוקה מצוינת לשעות כאלה. הילדים סביב שולחן עם כמה צבעים ועם דפי צביעה פוקימון להדפסה, והם מסודרים.

תעסוקה חסכונית

בשביל לתת לילדים תעסוקה, לא תמיד צריך להשקיע כספים רבים. לפעמים דווקא הפעילות עם ההשקעה המינימלית היא זאת שמעניקה הנאה מקסימלית. דפי צביעה הם לגמרי פעילות מהסוג הזה. כל מה שתצטרכו זה גישה לאתר שלנו, מדפסת וצבעים. כמובן שאנחנו ממליצים על מבחר של גוונים ושל סוגים שונים של טושים או עפרונות צבעוניים. הכול בשביל להוסיף ולהרבות חדוות היצירה.

לסיכום

הדפיסו לילדים דפי צביעה מהמגוון שהכנו עבורכם באתר printkids. הקדישו מחשבה לבחירת הציורים שימצאו חן בעיניהם, כמו דפי צביעה פוקימון או דפי צביעה פיקאצו. עודדו אותם לשבת ולצבוע ועזרו להם לבטא את הצדדים היצירתיים שקיימים בהם. ארגנו להם שעות של פעילות שקטה ונעימה עם צבעים וטושים מכל הגוונים והסוגים. פוקימון לצביעה עלינו